رنگ چرم از کجا بخریم؟

زیبایی چرم در رنگ آن خلاصه می شود شاید آنچه باعث محبوبیت بسیار زیاد چرم شده، مسئله رنگ و زیبایی ظاهری آن باشد. با توجه به این که چرم طبیعی در طیف های مختلف رنگی به کار گرفته می شود اما قابلیت رنگ آمیزی این ماده باارزش امکان شخصی سازی را برای تولید کنندگان و علاقه مندان به چرم فراهم نموده است تا محصولات چرمی را بتوانند به رنگ های خاصی آغشته کنند. علاوه بر اهمیت انتخاب رنگ چرم که نه تنها زیبایی و جذابیت محصولات چرمی دو چندان می کند، بر روی عملکرد و مقاومت آنها تاثیر بسزایی نیز میگذارد.

مطالعه بیشتر

تفاوت چرم کیفی و کفشی در چیست؟

سالهاست که چرم طبیعی به عنوان یک ماده ارزشمند با ویژگی های خاص شناخته میشود. حضور انواع مدلهای شیک و به روز کیف و کفش های چرمی در بازار نشان از آن است که چرم طبیعی هرگز از مد نمی افتد و چه بسا روز به روز به طرفداران آن افزوده میشود. اما در این میان یکی از اساسی ترین سوالاتی که اغلب علاقه مندان به چرم طبیعی با آن روبه رو هستند این است که “تفاوت چرم کیفی و کفشی در چیست؟” برای پاسخ به این سوال نیاز است تا علاوه بر آن که نسبت به چرم کیفی و چرم کفشی شناخت کاملی داشته باشید، تفاوت های این دو چرم را بدانید.

مطالعه بیشتر
ویژگی های هورس چرم

چرم هورس چیست؟

از میان انواع مختلف چرم طبیعی، لقب پرطرفدارترین و محبوب ترین چرم به چرم هورس تعلق دارد. سطحی نرم، پرزدار و مخملی شکل هورس چرم نشان از آن است که این نوع چرم طبیعی با روش پرداخت خاصی تولید میشود. از سوی دیگر اگر پردازش هورس به درستی انجام گیرد این چرم را میتوان به شیوه های مختلفی رنگ آمیزی نمود و طرح ها و الگوهای ویژه و خاصی را بر روی آن نقش بست.با این حال میتوان چرم طبیعی هورس را به عنوان یکی از باارزش ترین انواع چرم طبیعی معرفی نمود.

مطالعه بیشتر
چگونه کفش چرم تبریز را تشخیص دهیم؟

کفش چرم تبریز

کفش چرم تبریز تلفیقی از سبک مدرن و کفش اصیل است به طوری که می توان زیبایی ظاهری و کیفیت بالای آن را عامل اصلی شهرت این محصول چرمی در شهر تبریز دانست. تبریز، پایتخت چرم و کفش ایران، به عنوان بهترین و معروف‌ترین مرکز تولید انواع کفش های‌ چرم اصل زنانه و مردانه شناخته می شود. از طرفی آمارها نشان می دهد که حدود 80 درصد از چرم های دست دوز و محصولات آن در این شهر تولید و به بازار عرضه می شوند. به همین دلیل است که تبریز توانسته بیشترین سهم را در بازار کفش چرم از آن خود کند.

مطالعه بیشتر
عمر چرم طبیعی چند سال است؟

طول عمر چرم طبیعی

زیبایی خیره کننده چرم طبیعی نشان از آن است که این ماده شیک و لوکس در صنعت مد به جایگاه ویژه‌ای دست یافته است به طوری که از آن به عنوان یک متریال پرطرفدار یاد میشود . در کنار زیبایی، گران قیمت بودن آن نسبت به سایر متریال‌ها موجب شده تا به یک ماده لوکس و باارزش تبدیل گردد. اما مهمترین و در عین حال پرتکرارترین سوالی که بسیاری از علاقه مندان به چرم طبیعی با وجود گران قیمت بودن چرم با آن روبه رو هستند این است که طول عمر چرم طبیعی چند سال است؟

مطالعه بیشتر
قیمت روز چرم طبیعی

قیمت روز چرم طبیعی

حضور انواع مختلفی از چرم خام طبیعی با ویژگی‌ها و قابلیت های منحصر به فردی که از آن برخوردارند موجب شده است تا در بازار چرم با رنج قیمتی متفاوتی به فروش برسند. گفتنی است آنچه در خرید و فروش چرم طبیعی اهمیت بسیاری دارد، قیمت روز چرم طبیعی است.نوسانات قیمت در بازار چرم طبیعی شرایطی را برای خریداران چرم خام طبیعی فراهم نموده است تا پیش از خرید چرم خام در صدد برآورد قیمت روز چرم طبیعی باشند. با این حال علاوه بر آن که اصالت و کیفیت چرم طبیعی نقش موثری به هنگام خرید ایفا میکند، قیمت روز چرم طبیعی را میتوان به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه معرفی نمود.

مطالعه بیشتر
چرم میلینگ چیست؟

چرم میلینگ چیست؟

این روزها صنعت چرم سازی با تولید مدل‌ها و طرح‌های جدیدی از چرم طبیعی در تلاش است تا بتواند لوکس‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین محصولات چرمی را به بازار عرضه نماید. حضور انواع مختلفی از چرم طبیعی نشان دهنده این است که با انجام عملیات دباغی بر روی انواع پوست خام حیوانات می توان چرم‌هایی با سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت تولید کرد. اما آیا نام چرم میلینگ را شنیده‌اید؟ می دانید از چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی برخوردار است؟

مطالعه بیشتر
چرم کراست طبیعی چیست؟

چرم کراست طبیعی

همیشه چرم طبیعی به عنوان خاص‌ترین ماده اولیه در کنار سایر محصولات شناخته می شود.اما وجود روش‌های بسیاری برای تولید انواع چرم طبیعی، شرایطی را فراهم نموده است تا بتوان متنوع‌ترین چرم‌ها را با کیفیت عالی تولید و برای ساخت انواع محصولات از آنها استفاده نمود. چرم کراست طبیعی یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع چرم می باشد که به دلیل دارا بودن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی، بسیاری از تولیدکنندگان چرم خام این محصول را با بالاترین کیفیت و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کنند.

مطالعه بیشتر
دباغی چرم طبیعی چیست؟

دباغی چرم طبیعی

دباغی چرم طبیعی، بدون شک این اصطلاح را بارها شنیده‌اید؛ میتوان گفت از دیرباز تا به امروز دباغی چرم از عوامل تاثیر گذار بر دوام و استحکام آن شناخته میشود. به طوری که در مراحل تولید چرم طبیعی، دباغی با هدف جلوگیری از تجزیه و حفظ ماندگاری آن صورت میگیرد.وجود انواع مختلفی از چرم طبیعی نشان دهنده این است که هر کدام با دباغی خاصی تولید و به بازار عرضه میشوند.از این رو دباغی چرم طبیعی با روش‌های مختلفی انجام گرفته و هر تولیدکننده چرم طبیعی ممکن است از یکی از روش‌ها استفاده نماید.

مطالعه بیشتر
آموزش چرم دوزی در 5 گام اساسی

آموزش چرم دوزی در 5 گام اساسی

چرم دوزی هنری است به اندازه قدمت تمدن بشریت که در آن با اجرا نقش‌ها و الگوهای مختلف بر روی چرم میتوان محصولات چرمی همچون کیف، کفش، کاپشن و غیره را با طرح‌هایی زیبا و جذاب تهیه کرد. این در حالی است که با ساده‌ترین و کمترین ابزارها و بدون تجهیزات خاصی میتوان به آموزش چرم دوزی پرداخت و در نهایت به درآمدزایی سریع رسید . از این رو هنر قدیمی چرم دوزی محبوبیت بسیاری در میان علاقه مندان به چرم و صنایع دستی پیدا کرده است.

مطالعه بیشتر
معرفی انواع آستری چرم طبیعی و کاربرد آن

معرفی انواع آستری چرم طبیعی و کاربرد آنها

بی شک مهمترین عاملی که توانسته بر محبوبیت چرم طبیعی و محصولات آن تاثیر بسزایی بگذارد، کیفیت و دوام بالای آنها است. اما زمانی می توان کیفیت و ماندگاری محصولات چرمی را تضمین کرد که در راستای آن اقداماتی انجام شود. استفاده از آستری چرم از جمله اقداماتی است که نقش موثری در ارتقای کیفیت و ماندگاری محصولاتی همچون کیف و کفش چرمی ایفا می کند. از این رو بسیاری از تولید کنندگان به منظور تولید و عرضه باکیفیت‌ترین محصولات در تلاشند تا از مرغوب‌ترین انواع آستری چرم در خط تولید استفاده نمایند.

مطالعه بیشتر
معرفی انواع واکس چرم طبیعی

انواع واکس چرم طبیعی

بر خلاف باور برخی از افراد، چرم طبیعی به دلیل دارا بودن بافت مقاوم و مستحکم این پتانسیل را دارد تا سال‌ها دوام بیاورد و در برابر آسیب‌ها مقاومت و استقامت بالایی از خود نشان دهد. اما باید توجه داشت از آن جایی که چرم طبیعی از پوست حیوانات مختلفی به دست می‌آید همانند پوست انسان نیاز به مراقبت و نگهداری دارد.به عبارت دیگر برای آن که محصولات چرمی به مرور زمان شکل ظاهری و کاربرد خود را از دست ندهند، بایستی نکات نگهداری از چرم به خوبی برای آنها رعایت شود.

مطالعه بیشتر
بهترین چرم طبیعی برای کمربند

بهترین چرم طبیعی برای کمربند

بدون شک نمیتوان منکر نقش چشمگیر اکسسوری‌ها در زیبایی انواع استایل‌ها شد. از طرف دیگر در میان اکسسوری‌ها، کمربند‌های چرمی توانسته‌اند به دلیل جذابیت ظاهری عنوان خاص‌ترین و شیک‌ترین اکسسوری‌ را از آن خود کنند.‌ کمربند چرمی جزء آن دسته از اکسسوری‌هایی است که بر خوش پوشی آقایان و خانم‌ها تاثیر بسزایی دارد. اما مهمترین مسئله‌ای که در این مورد مطرح میشود، تشخیص بهترین چرم طبیعی برای کمربند است.

مطالعه بیشتر
چگونه بوی چرم طبیعی را از بین ببریم؟

چگونه بوی چرم طبیعی را از بین ببریم؟

چگونه بوی چرم طبیعی را از بین ببریم؟ رسیدن به پاسخ این سوال از چالش‌های اصلی طرفداران چرم طبیعی به شمار می‌آید. گفتنی است چرم طبیعی به عنوان یک ماده طبیعی با ارزش و بادوام در صنایع مختلف شناخته میشود. اما بوی چرم طبیعی را میتوان یکی از مولفه‌های مهم در تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی معرفی نمود که برخی افراد به دلیل بوی آزار دهنده چرم از خرید محصولات چرم طبیعی صرف نظر میکنند.

مطالعه بیشتر
معرفی پرکاربردترین ابزارآلات چرم دوزی

پرکاربرد ترین ابزار آلات چرم دوزی

هنر چرم دوزی در ایران قدمت چندین هزار ساله دارد. به طوری که اکنون از آن به عنوان یک مسیر شغلی بسیار جذاب و در عین حال سودآور یاد میشود. در نگاه اول، زیبایی و جذابیت ظاهری محصولات چرمی است که نظر بسیاری را به سوی خود جلب میکند.باید بدانید مهمترین عاملی که در زیبایی و ماندگاری محصولات چرمی نقش موثری ایفا میکند، بهره مندی از ابزارآلات چرم دوزی است. حضور انواع مختلفی از ابزارآلات چرم دوزی در این حوزه نشان از این است که هر یک برای انجام عملیاتی در چرم دوزی استفاده میشود.

مطالعه بیشتر
چرم طبیعی ساده و هر آنچه باید در مورد آن بدانید!

چرم طبیعی ساده

زیبایی و جذابیت ظاهری چرم طبیعی است که بسیاری را به چرم و محصولات آن علاقه مند میکند. درست است که از قدیم الایام چرم طبیعی محبوبیت بسیاری در بازار چرم داشته است اما امروزه میتوان حضور چرم طبیعی ساده و طرحدار در بازار چرم را نشان از بهره مندی از فناوری‌های پیشرفته و روز دنیا در مراحل تولید چرم طبیعی دانست. البته باید خاطر نشان کرد میان چرم ساده طبیعی با طرحدار تفاوت هایی وجود دارد.

مطالعه بیشتر
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.